Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen. Heb je een vraag die er niet bij staat? Mail dan gerust!

Ik kan me niet meer afmelden voor de les maar ik kan er onverwachts niet bij zijn, wat moet ik doen?

Je kunt je tot 4 uur voor de les afmelden. Denk dus van tevoren goed na of je echt aanwezig kunt zijn. Kun je onverhoopt toch niet aanwezig zijn? Laat dit dan via de app weten aan de betreffende docent (whatsapp icoontje in de les waar je ingeschreven staat) of laat het voorbij gaan. De docent ziet dan dat je er niet bent en zet jou op afwezig. Let op, je verliest altijd een reserveringspunt als je niet in het systeem afmeldt.

Er kan altijd onverwachts een reden zijn waardoor je niet naar de les kunt komen, maar denk bij een volgende aanmelding van te voren goed na of je er bij kunt zijn. Liever op het laatste moment nog aanmelden (dit kan tot een uur van tevoren nog), dan op het laatste moment niet meer kunnen afmelden.

Wat zijn reserveringspunten?

Bij de start van jouw abonnement krijg je 10 punten. Voor iedere les waar jij je voor aanmeld verlies je een punt. Ben je aanwezig of meld je je tijdig af? Dan krijg je deze punt weer terug. Zo kun jij je steeds blijven aanmelden en zul je er niets mag merken.

Heb je je aangemeld voor een les maar ben je afwezig en heb je je niet tijdig afgemeld? Dan verlies je een punt. Zijn jouw punten op, dan kun je je niet meer aanmelden voor de lessen. Je bent een betalende klant en wilt nog steeds jouw lessen kunnen volgen dus wat doe je dan? Neem dan contact op via de mail en dan krijg je nieuwe reserveringspunten en de vraag of je alert wil zijn op jouw aanmeldingen omdat je vaker onnodig een plekje bezet hebt gehouden voor een ander. Je bent dan uiteraard nog steeds meer dan welkom om onze lessen te volgen!

Kan ik een les inhalen als ik een keer niet kan?

Ja dit is mogelijk. Je kunt een les tot 2 weken erna inhalen. De app waarmee wij werken onthoudt dit automatisch dus je kunt dit direct zelf regelen in jouw account.

De les die ik graag wil bijwonen zit vol, wat nu?

Je kunt een andere les kiezen, zolang er plek is ben je welkom. Je kunt jezelf ook op de wachtlijst zetten door dit bij de les naar keuze aan te klikken (deze optie geeft ‘ie vanzelf als de les vol zit). Je wordt dan vanzelf aangemeld als er een plekje vrijkomt en krijgt hiervan dan een bericht.

Kan ik mijn abonnement gedurende de looptijd upgraden?

Je sluit een abonnement af met een bepaalde looptijd. Gedurende de looptijd kun je alleen je abonnement upgraden naar vaker in de week, minder kan niet.

Ik ben al lid en ik wil graag een (nieuwe) strippenkaart aanschaffen, hoe doe ik dit?

In de app in je account kun je in het hamburgermenu rechts een pagina vinden met “Webwinkel”. Klik hierop en schaf meteen jouw nieuwe strippenkaart aan.

Wat gebeurt er als de looptijd van mijn abonnement afloopt?

Ruim voordat jouw abonnement afloopt krijg je van ons een automatisch bericht met een herinnering dat jouw abonnement afloopt. Doe je niets? Dan wordt jouw abonnement automatisch omgezet naar een maandabonnement (dus maandelijks opzegbaar) waarvan de kosten €3-, hoger liggen dan je lopende abonnement. Wil je weer een nieuw abonnement afsluiten met de tarieven die je van ons gewend bent kun je contact met ons opnemen via de herinneringsmail of door zelf een mail te sturen, dan maken wij dat voor jou in orde.

Is de Yogastudio gedurende het hele jaar open?

De Yogastudio is tijdens schoolvakanties dicht i.v.m. weinig animo. De data die wij hanteren zijn altijd tijdig terug te vinden op de nieuwspagina. Soms vinden er wel evenementen of workshops plaats tijdens schoolvakanties. Deze zijn dan terug te vinden in het lesrooster en in de app.