Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen. Heb je nog meer vragen neem dan gerust contact met ons op. Heb je jouw antwoord gevonden en heb je nog geen les bij ons gevolgd? Boek dan meteen een proefles!

Welke vorm van yoga past bij mij?

Dit is afhankelijk van jouw behoefte en beschikbaarheid in de week. Check deze pagina om meer te lezen over alle verschillende vormen en check deze pagina voor het lesrooster om te bekijken wanneer jij kan. Neem eventueel contact op om te sparren over wat het meest passend is voor jou, dit doen we graag met en voor jou!

Maak eventueel gebruik van onze proefstrippenkaart, dit zijn 3 losse strippen waarmee je één vorm van yoga goed kunt uit proberen of waarmee je juist meerdere vormen kunt uit proberen. Schaf deze meteen aan via het onderste rijtje op deze pagina.

Kan ik een les inhalen als ik een keer niet kan?

Ja dit is mogelijk. Je kunt een les tot 2 weken erna inhalen. De app waarmee wij werken onthoudt dit automatisch dus je kunt dit direct zelf regelen in jouw account.

Kan ik mijn abonnement wijzigen als ik me eenmaal heb ingeschreven?

Je sluit een abonnement af met een bepaalde looptijd. Gedurende de looptijd kun je alleen je abonnement upgraden naar vaker in de week, minder kan helaas niet. Check deze pagina om een overzicht te zien van onze abonnementen met de bijbehorende details.

Wat gebeurt er als de looptijd van mijn abonnement afloopt?

Ruim voordat jouw abonnement afloopt krijg je van ons een automatisch bericht met een herinnering dat jouw abonnement afloopt. Doe je niets? Dan wordt jouw abonnement automatisch omgezet naar een maandabonnement (dus maandelijks opzegbaar) waarvan de kosten €3-, hoger liggen dan je lopende abonnement. Wil je weer een nieuw abonnement afsluiten met de tarieven die je van ons gewend bent kun je contact met ons opnemen via de herinneringsmail of door zelf een mail te sturen, dan maken wij dat voor jou in orde.

Is de Yogastudio gedurende het hele jaar open?

De Yogastudio is tijdens schoolvakanties dicht i.v.m. weinig animo. De data die wij hanteren zijn terug te vinden onder het lesrooster. Soms vinden er wel evenementen of workshops plaats tijdens schoolvakanties. Deze zijn dan terug te vinden in het lesrooster.

Hoe meld ik me aan voor de lessen?

Als jij een proefles wilt boeken doe je dit via het lesrooster.

Als jij lid bent geworden krijg je automatisch inloggegevens voor de Mijn Club App van Epass waarmee je in jouw eigen account je lessen kunt beheren. Je kunt hierin jouw lidmaatschap terugzien, een nieuwspagina checken met de laatste nieuwtjes, contact met ons opnemen en dus aanmelden voor de les(sen) naar jouw keuze en passend bij jouw lidmaatschap.

Hoe verloopt de betaling van mijn lidmaatschap bij Happy on the Move?

De producten die je eenmalig aanschaft, proefles, proefstrippenkaart en/of de strippenkaart, worden betaald via IDEAL.

De betaling van alle maandabonnementen verlopen in principe via automatische incasso. Wij hebben dit uitbesteed aan Dockdock, hierover krijg je dus correspondentie van hen en niet van ons. Verdere afspraken hierover kun je teruglezen in de algemene voorwaarden in artikel 3.

Jouw verdere beheer van je account bij Happy on the Move verloopt via de Mijn Club App, daar zul jij dus vooral mee te maken hebben als je eenmaal lid bent.